zdjęcie tytułowe (1).jpeg
Szukaj na stronie

Zapisz się do newslettera

Kontakt z nami:
tel./fax: 77/ 453 60 09
tel.: 504 850 668
tel.: 662 211 225
e-mail:
Konsultant on-line:

ŚRODKI TRWAŁE ORAZ RÓŻNICE KURSOWE W KONTEKŚCIE PRZYGOTOWANIA FIRM DO SPORZĄDZENIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH

Termin szkolenia
18 grudzień 2020  godz. 9:00 - szkolenie online!
Cena: 320,-zł netto/os.*/393,60,-brutto
tel. 77/453 60 09, 504 850 668, 662 211 225
e-mail

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>

Cel szkolenia:

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest prezentacja obowiązujących przepisów w zakresie kwalifikowania i ewidencjonowania składników majątku trwałego w prawie podatkowym (ustawy o podatkach dochodowych) oraz prawie rachunkowym, ujawnienie różnic pomiędzy ustawami i wskazanie, kiedy te różnice można zniwelować (ujednolicić rozliczenia podatkowe i rachunkowe) a kiedy jest to niemożliwe oraz dokładne omówienie metod amortyzacji podatkowej.

Adresaci szkolenia:
Szkolenie adresowane jest między innymi do pracowników działów finansowo-księgowych zajmujących się ewidencją i zarządzaniem majątkiem trwałym  a także do pracowników zamykających księgi rachunkowe i sporządzających sprawozdania finansowe oraz do osób które chciałyby pracować na tych stanowiskach lub poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.

PROGRAM

1. Środki trwałe:

  • Pojęcia środka trwałego
  • Wartości niematerialne i prawne
  • Klasyfikacja statystyczna środków trwałych
  • Jak właściwie określić wartość początkową środka trwałego
  • Pojęcia amortyzacji
  • Rodzaje amortyzacji
  • Czy można przyspieszyć lub opóźnić amortyzację
  • Na czym polega amortyzacja degresywna
  • Kiedy można i warto skorzystać z amortyzacji jednokrotnej
  • Czy wszystkie odpisy amortyzacyjne stanowią koszt uzyskania przychodów
  • Kiedy księgować odpisy amortyzacyjne
  • Dokumentacja związana ze środkami trwałymi, ewidencja
  • Remont a ulepszenie środka trwałego
  • Finansowanie środka trwałego dotacją
  • Inwentaryzacja i prezentacja w księgach rachunkowych

  2. Rozliczanie różnic kursowych:

  • Kiedy konieczne jest rozliczenie różnic kursowych
  • Moment powstawania różnic kursowych
  • Jaki kurs przyjąć do rozliczeń podejście podatkowe i bilansowe
  • Faktury w walucie polskiej czy obcej
  • Wycena na koniec roku w księgach rachunkowych

Prowadzący:  

Andrzej Dudziński - czynny biegły rewident w zakresie badania sprawozdań finansowych, doradztwa ekonomicznego i innych usług audytorskich. W latach 2016-2019 pełnił funkcję wizytatora a następnie kontrolera w Krajowej Komisji Nadzoru Polskiej Izby Biegłych Rewidentów. Licencjonowany doradca restrukturyzacyjny. Aktualnie wiceprezes zarządu w spółce audytorskiej ABR BADEX spółka z o.o. zajmującej się usługami badania sprawozdań finansowych i innymi usługami przewidzianymi dla firm audytorskich, pełni również funkcję prezesa zarządu spółki APK Centrum Restrukturyzacji S.A. zajmującej się restrukturyzacją przedsiębiorstw oraz doradztwem w zakresie restrukturyzacji podmiotom gospodarczym. Jest aktywnym członkiem zarządu Regionalnej Rady Biegłych Rewidentów odział w Opolu.

Osoba z dużym doświadczeniem praktycznym, wieloletni wykładowca na kursach i szkoleniach dla księgowych z prawa bilansowego, prawa podatkowego i prawa gospodarczego. Przeprowadził ponad 150 audytów i zrealizował ponad 1.000 godzin szkoleń, pełnił również funkcje biegłego sądowego i syndyka.

Warunek otrzymania zaświadczenia:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w wykładzie online na podstawie którego słuchacz otrzyma zaświadczenie 

Warunki uczestnictwa oraz forma zgłoszenia na szkolenie:

  • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu online wynosi 320,-zł netto
  • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio:393,60,-zł od osoby).
  • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.

    Po dokonaniu zgłoszenia poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy otrzymujecie Państwo pro formę na podstawie, której należy dokonać płatności na nasze konto w IDEA BANK  o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002. Następnie dokonamy rejestracji  wszystkich zdeklarowanych uczestników szkolenia na platformę  ClickMeeting z której korzystać będziecie Państwo  w trakcie wykładu a to pozwoli nam utworzyć grupę szkoleniową online którą zaprosimy poprzez wysłanie do każdego uczestnika zaproszenia na podany przez Państwa wcześniej e-mail . Otrzymana wiadomość będzie zawierała dostęp do tzw. pokoju szkoleń w którym będzie czekał na Państwa w dniu szkolenia wykładowca.
     
  • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce „Formularze i regulaminy”

Dodatkowe informacje:

  • tel. 774536009 faks. 775453457, e-mail: 
  • zgłoszenia przyjmujemy poprzez  formularz zgłoszeniowy online, e-mail lub faks.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>