Dziś jest: 07-03-2021, imieniny: Flicyty, Kajetana, Pauli
zdjęcie tytułowe (1).jpeg
Szukaj na stronie

Zapisz się do newslettera

Kontakt z nami:
tel./fax: 77/ 453 60 09
tel.: 504 850 668
tel.: 662 211 225
e-mail:
Konsultant on-line:

PRACOWNICZE PLANY KAPITAŁOWE – wady i zalety nowego programu emerytalnego.

 Termin szkolenia:
31 marzec 2021- godz. 9.00 - szkolenie online !
Cena:: 320,-zł netto/os.*/393,60,-zł brutto
tel. 77/453 60 09, 504 850 668, 662 211 225
e-mail

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>

W 2021 roku kończy się dwuletni okres wdrażania w Polsce instytucji PPK. Do maja, według ustalonego przez ustawodawcę harmonogramu, wszyscy pracodawcy powinni zakończyć procedurę tworzenia tej instytucji.
Jak to zrobić?
Na co zwrócić uwagę?
Czym nowy program różni się od OFE?
Ile będzie nas kosztowało PPK?
Co dostaniemy w zamian?
Jak to wygląda praktycznie?

Cel szkolenia:

Przygotowanie do wprowadzenia PPK w małych i mikro przedsiębiorstwach oraz w jednostkach sektora finansów publicznych.

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do kierowników i pracowników działów kadrowo-płacowych, działów personalnych, biur rachunkowych i firm outsourcingowych prowadzących dokumentacją kadrową oraz do osób zainteresowanych niniejszą tematyką.

Program 

1.Pracownicze Programy Kapitałowe – geneza pomysłu
2. Kto będzie oszczędzał?
- pojęcie osób zatrudnionych;
- wiek a możliwość przystąpienia czyli „odwrócona” dobrowolność
- deklaracja rezygnacji i związane z nią obowiązki – WZORY DOKUMENTÓW
- zmiana pracodawcy a zmiana PPK - zasady
3. Kto musi utworzyć?
- pojęcie powierzającego pracę
- kiedy nie trzeba tworzyć PPK
-  limity zatrudnienia a data zawarcia umowy
4. Procedura wyboru instytucji finansowej
- współpraca z związkami zawodowym lub pracownikami – omówienie procedury wyboru – WZORY DOKUMENTÓW
- umowa o zarządzanie PPK – omówienie treści
- umowa o prowadzenie PPK – omówienie treść
- PPK a RODO
- inne obowiązki po utworzeniu PPK
5. Wysokość i zasady naliczania składek na PPK
- składka podstawowa pracownika,
- składka dodatkowa pracownika
- składka podstawowa pracodawcy
- składka dodatkowa pracodawcy
- wpływ składek na wynagrodzenie pracownika i koszty pracodawcy;
- wpłata powitalna 
- dopłaty roczne
6. Zasady inwestowania środków przez instytucje finansowe
7. Wypłaty z PPK
- wypłaty przed 60 rokiem życia – na leczenia i na wniesienie wkładu;
- „przelewanie” środków do innego PPK
- wypłaty po 60 roku życia – świadczenie podstawowe, świadczenie małżeńskie
8. Dziedziczenie środków
9. Czym się kierować przy podejmowaniu decyzji - PRAKTYKA
10. System nadzoru nad PPK i przepisy karne
- instytucje nadzoru nad funkcjonowaniem programów;
- „przymusowe” przystąpienie do PPK;
- kary za brak PPK
- kary za namawianie do nie przystąpienia lub wystąpienia z PPK 

WYKŁADOWCA:      

Piotr Malinowski - Prawnik, trener, doradca, przedsiębiorca. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego. Specjalista z zakresu prawa pracy, prawa administracyjnego, prawa karnego, prawa dewizowego, prawa ubezpieczeń społecznych.  Ukończył studia podyplomowe „Zarządzanie zasobami ludzkimi” na Uniwersytecie Szczecińskim W latach 2010 - 2017 Inspektor Pracy w Państwowej Inspekcji Pracy. Ekspert w zakresie legalności zatrudnienia cudzoziemców, brał udział w programie Komisji Europejskiej dotyczącym delegowania pracowników w ramach świadczenia usług na terytorium Unii Europejskiej. W latach 2015 – 2017 był również członkiem Zespołu ds. Przeciwdziałania Handlowi Ludźmi przy Wojewodzie Opolskim. Przedsiębiorca prowadzący firmę doradczo szkoleniową. Doświadczony wykładowca - od 1995r prowadzi zajęcia, wykłady i szkolenia związane z prawem.

Forma realizacji szkolenia i materiały szkoleniowe:

  • Szkolenie realizowane jest w formie wykładu online poparte przykładami z życia gospodarczego w trakcie którego omawiane będą najistotniejsze zmiany w przepisach. 
  •  Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
  • Autorskie materiały szkoleniowe zostaną przesłane wszystkim zgłoszonym uczestnikom (po dokonaniu płatności) dzień wcześniej na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
  • Po zakończonym szkoleniu uczestnicy oceniają szkolenie poprzez pozostawienie opinii w formie komentarzy online,  które pozwolą nam podsumować efekty i jakość realizacji szkolenia.

Warunek otrzymania zaświadczenia:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w wykładzie online na podstawie którego słuchacz otrzyma zaświadczenie 

Warunki uczestnictwa oraz forma zgłoszenia na szkolenie:

  • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu online wynosi 320,-zł netto
  • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio:393,60,-zł od osoby).
  • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.

    Po dokonaniu zgłoszenia poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy otrzymujecie Państwo pro formę na podstawie, której należy dokonać płatności na nasze konto w IDEA BANK  o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002. Następnie dokonamy rejestracji  wszystkich zdeklarowanych uczestników szkolenia na platformę  ClickMeeting z której korzystać będziecie Państwo  w trakcie wykładu a to pozwoli nam utworzyć grupę szkoleniową online którą zaprosimy poprzez wysłanie do każdego uczestnika zaproszenia na podany przez Państwa wcześniej e-mail . Otrzymana wiadomość będzie zawierała dostęp do tzw. pokoju szkoleń w którym będzie czekał na Państwa w dniu szkolenia wykładowca.
     
  • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce „Formularze i regulaminy”

Dodatkowe informacje:

  • tel. 774536009 faks. 775453457, e-mail: 
  • zgłoszenia przyjmujemy poprzez  formularz zgłoszeniowy online, e-mail lub faks.
     
  • Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
    Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>